Niiice! :)

Så var man då äntligen klar, du är skiten inskickad! (så käft peete!;)) Så nu kan jag släppa den. Från och med nu är det b-uppsatsen som gäller :) Ser nästan till och med fram emot den! Intressant ämne och en ypperlig samarbetspartner :)

Känslan just nu? Lättnad!

Får se om det kanske blir en visit till Nova imorron, hade ju varit mer spännande om någon av mina kära vänner varit med. Men jag känner att jag vill hitta en vårjacka (jag vet, dålig plan, man ska aldrig åka iväg o shoppa när man är på jakt efter något eftersom man aldrig hittar det då), så det lutar åt att jag hänger med mamma och hennes jobbarkompis ändå.

Kämpa på ni tappra AU:are som fortfarande kämpar med exan!

Annars säger jag väl god natt nu, ska krypa ner i sängen om en stund och plöja lite i en bok.

Sweet dreams!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Ååh, vad kul det hade varit med Nova om jag hade haft mer pengar på kontot :o

2 jennie:

skriven

du, min kära uppsatskamrat! jag ser också framemot det! =) kram

Kommentera här: