Det suger...

Tack kära vänner för era fina kommentarer :)

Har haft handledning inför b-uppsatsen idag, blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. Tvära kast och vändningar, vi har gått från att skriva om dyskalkyli till att skriva om skönlitteratur i förskolan. Som sagt, inte riktigt som vi tänkt oss... inte alls som vi tänkt oss. Men det ska väl funka detta också. Bara vi kommer igång med skrivandet och allt sånt så...  Så idag har vi varit både på skolbiblioteket och stadsbiblioteket och letat böcker. Trodde faktiskt det skulle vara lättare att hitta litteratur.

Imorron vankad det valborg, blir en lugn (tror jag iaf) kväll tillsammans med Emma och, förmodar jag, Björn. Får se om de lyckas tända eld på majbålen på ån i år.

Nej nu har jag väl latat mig tillräckligt för nu, ska ta mig an de där böckerna jag fick med mig hem var det väl tänkt...

Hoppas er eftermiddag ser trevligare ut än min!

På återseende...

Kommentera här: