Gudbarn

Hur lycklig lottad är inte jag som har fått äran att vara gudmor/fadder till dessa tre underbara töser?! För det är verkligen det... en ära. Tänk att deras föräldrar valde mig bland alla deras fina vänner och familjemedlemmar. Det är stort, så STORT! 
 
 
<3 Juni <3                     <3 Alice <3                    <3 Astrid <3
 
Igår fick jag en liten dos Juni, det var efterlängtat. Min lilla systerdotter är ett riktigt litet charmtroll, och hon har mig, mormor och morfar lindad runt sitt lillfinger. Det kvittar att jag träffade henne igår, jag saknar henne lika mycket idag som om det hade gått en vecka sen jag såg henne senast. Som tur är brukar det inte gå längre tid än så mellan gångerna ;)
 
Nej nu är det kanske dags att ta tag i denna söndagens måsten. Städa nu på förmiddagen, fika med Karin, Astrid och Emma i eftermiddag och tvättstugan ikväll. Affären tar jag nog en annan dag...
 
På återseende?
/Rebecka

Kommentera här: