Rubrik saknas, och skrivmotivation likaså

Har så sällan något att skriva om här känns det som... som att det inte händer mycket mer än sova - vakna - buss - jobb - buss - mat - trött - sova. Träningen gick rätt så bra en period, men det har blivit värre med det nu igen. Måste ta mig i kragen! Men lite händer det ändå utöver jobbet när jag kollar igenom bilder... t.ex. så fyller min syster år en gång om året (!), och i år var det storslagen fest för att fira de 30. Hon är fin... min syster :)
 
 
Ibland fyller en kollega 60, och har hon ett stort intresse av 50-talet, ska det givetvis firas i sann 50-tals anda! Stylade upp till tänderna (i ärlighetens namn ända upp till håret) avnjöt vi god mat på Bella's place i Bromölla.
 
 
Då och då får staden även besök av skönsjungande män och kvinnor. En gång var det i form av Amanda Jenssen, och hon levererade en fin julklapp till pappa!
 
 
I Lund kan det hända spännande saker också! Då är det tur att man har en fantastisk vän där som bjuder på fest med cirkustema!
 
 
Och ibland, som idag, får jag tillfällen att umgås med en annan fin vän som jag träffar alldeles för sällan!
 
Trevlig helg, och på återseende?

Kommentarer:

1 Challe:

skriven

Du är ännu finare :) <3

Kommentera här: