Lite nytt

Med uteblivet solljus, så får man ju försöka pigga upp på annat sätt. Så igår köpte jag nya gardiner till vardagsrummet på Indiska. En rosa, en lila och en turkos - och vips så kändes det som ett helt nytt rum! Några tulpaner och rosor, och så går det nästan att låtsas att det är vår ;) På Åhlens hittade jag dessutom en fin gul plåtpall som har fått en plats i köket... ny avlastningplats till min flitigt (eller inte) använda turkosa vattenkanna! Den här känslan som kan uppstå när man köper nya saker är lite farlig... kan bli dyrt i längden ;)
 
Gårdagskvällen spenderades i fina vänners sällskap... fina vänner som jag med största sannolikahet inte skulle ha träffat om det inte hade varit för högskolans skull. Och tänk att just VI hamnade i samma basgrupp!
 
Denna gråa söndag är tanken att jag ska gå o träna en sväng (lika bra att skriva det här... då kan jag ju inte gärna gå in och avboka passet sen), försöka få till några tavlor som är halvfärdiga och förhoppningsvis knåpa ihop en dikt att läsa på min allra finaste Junis dop!
 
So that's that... på återseende!

Kommentera här: