2013-01-24

Är det inte underligt hur det slumpar sig att de få gånger jag faktiskt skriver något här på bloggen, så är det för att jag egentligen borde göra något annat? Jag har saker jag borde göra, och samtidigt är jag uttråkad och vill hitta på något, men ändå orkar jag inte. Denna höst/vinter har nog tagit betydligt mycker mer på mig än vad dessa årtiderna brukar göra... trött är jag!! Hoppet lyste i alla fall lite när jag gick från jobbet idag när solen sken och fåglarna kvittrade! Jag insåg dessutom när jag kom hem att detta var första gången på väldigt länge som jag såg lägenheten i solljus?! Vi kan väl säga som så här: jag är rätt så färdig med vintern, och skulle inte ha något emot om våren skyndade sig lite på.
 
Det är tur att det finns en hel del att se fram emot framöver så som konsert, dop och bröllop! Trots en slumrande start på året, så är jag rätt så säker på att de kommer bli ett bra år!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: