Lördagspepp

Idag har verkligen varit en tråklördag. En sån dag då jag verkligen är uttråkad, men samtidigt inte alls känner för att göra något, eller träffa någon. Brukar du också ha såna dagar?

I brist på annat blev det stordåd uträttade - toaletten fick sig en omgång. Väggar, golv, ja hela rubbet. Förutom golvbrunnen, minst trevlig och den fick därför vara för denna gången. Disken fick jag också undan, och kläderna som legat och skräpat överallt har jag gömt undan i garderoben istället.

En tanke for genom huvudet för en stund sen. En tanke om att kanske ut och motionera imorgon innan frukost. Jag vet inte riktigt var tanken tog vägen sen, så vi får väl se om den dyker upp tills imorgonbitti igen?

Imorgon ska jag dessutom ställa klockan på väckning. Jag tror jag kommit in i lite dumma rutiner och sover för länge (för att vara jag, kl 10 är kanske inte så sent för en annan ;)). Och därmed blir hela dagen konstig och jag kommer inte riktigt igång. Så nu får det bli ändring på det!

Nästa vecka blir nog bättre. Då vankas bland annat konsertbesök i Köpenhamn, en trip till Helsingör, och kanske rent utav en utgång på lördag.

Hoppas du fått ut lite mer av din lördag än jag :D

/Rebecka

Kommentera här: