2011-01-15

Så var lördagen kommen, vilket betyder att det är söndag imorgon, vilket i sin tur innebär att det snart är måndag? Jag hänger inte alls med helgerna! Jag förstår inte vad brådskan är? Kan vi inte dra ner på tempot liiiite? Jag vill hinna lata mig och gör ingenting, jag vill inna röja och städa upp sånt som jag inte orkar eller känner för att göra när jag kommer hem från jobbet, jag vill måla en tavla eller två, jag vill läsa några sidor i min bok, och så vill jag umgås med mina vänner och min familj - utan att känna att något tar tid från det andra. Ja, jag får kanske helt enkelt ta en kurs i att prioritera... jag kommer åtminstone få en liten dos av allt denna helgen. Hade syster och "svåger" på snabbvisit igårkväll, idag blir det en vända på stan med Karin och tvättstugan tänke jag förära med ett besök på söndag. Nähä... återgå till att lata mig och göra ingenting tror jag minsann...

Kommentera här: