Inflyttad

Så vart man inflyttad i lägenheten. Jag undrar när det kommer börja kännas som MIN lägenhet, MITT hem... Känslan har inte riktigt infunnit sig ännu, och tar nog ett tag innan den gör det. Tror det blir bättre när jag väl börjar jobba igen och inte sitter sysslolös mestadels av dagen. Det är rätt surt att vara ledig när alla andra jobbar! Får väl se om jag känner likadant på måndag när jag sitter på bussen på väg till jobbet ;)

Ikväll får jag storfrämmat i form av Jannika och Malin! Ska bli trevligt med lite sällskap, speciellt i så fin form :)

Nån av de resterande dagarna i veckan får bli ett hembesök, ett besök hemma hos mamma och pappa, ja jag ser det väl i och för sig fortfarande som att jag ska åka hem ;)

Well, well... lunch om en liten stund, sen får det bli ett besök till Maxi för att göra inköp till kvällen!

Trevlig lillördag gott folk!

Kommentera här: