Idag small det

Idag small det - och nu är tentan gjord. Kändes okej när jag gick därifrån, men har ju hänt innan och trots det har inte resultatet blivit så bra. Likadant när det känts skit ibland, så har det ändå visat sig att det gick hur bra som helst. Så lika bra att glömma bort den nu fram tills resultatet kommer, och så får det ha gått som det gick... gått?

Och givetvis är det inte tentadag om man inte unnar sig själv något efteråt ;) så jag var inom staden och donerade lite pengar i min affär. Och vet ni inte vilken det är så känner ni nog mig inte så bra som ni/jag trodde ;P Onödiga grejer givetvis, saker jag inte alls behövde, men ack vad gör man inte när man precis har skrivit tenta?! Mössa, vantar, örhängen och en tröja... och lite vitaminer på det!

Ikväll är det Jannika som gäller, sista tillfället att träffas innan hon beger sig. Tanzen, puba, bio, filmkväll... ja vi får väl se vad det blir helt enkelt!

Hoppas i alla fall att er stundande kväll kommer spenderas på det allra mest förträffligaste sätt!  

Kommentera här: