afton

Afton afton.
Måndagkväll och första dagen på praktiken är avklarad. Inte direkt en sådan praktikvecka man är van vid. Denna går i stort sett bara ut på att observera, så sitter mest och känner sig i vägen. Och ovanligt korta dagar dessutom, men så går det när man går och hittar en handledare som arbetar 50%, men är lite skönt ändå eftersom det nog hade blivit lite långrandigt att sitta och observera x antal timmar i streck.

I fredags blev det utgång med flickorna, också kända som Jannika, Emma och Amanda. Blev en vända till Banken och jag tror det har börjat tappa sin charm. Och bussen hem behöver vi ju inte ens en gång prata om. Men det var trevligt att umgås med flickorna i alla fall! På lördagen var jag så trött så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Blev en vända till stan med mamma för att kolla mobiltelefon eftersom min mobil är en sååån här bit ifrån att bli kastad i golvet och stampas på. Sen blev det soffan för hela slanten där jag somnade vid 9-tiden. Två stycken föreläsningar mellan 10 och 16.30, en vända på Stadium, hem och stressa med dusch, mat etc för att sedan bege sig till stan och komma i säng närmre halv 4 och sen vakna igen vid halv 8 och inte kunna somna om var tydligen ingen lyckad kombination för min del denna helgen.

Nä men vi säger väl så för denna gången... adjö.

Kommentarer:

1 jennie:

skriven

väd sägs om banken nästa lördag? den 14?? Puss

Kommentera här: