God morgon!

Ja känns faktiskt som en sådan. Hade mycket trevligt hos Marie och Jesper igår och känner mig förvånansvärt pigg idag. Har varit uppe i lite mer än en timme nu och egentligen hunnit med det mesta. Sitter mest och väntar på att mamma ska höra av sig. Fast får väl fixa lite här först... diska lite och försöka rädda Challes ena blomma som jag antagligen redan har lyckats döda :S oops! Lite konstigt, för hon har en likadan till och jag gav dem båda lika mycket vatten... men bara ena som ser ut som en blomma ska. Vilken dålig lägenhetsvakt jag är!!

Vi hade ett väldigt vackert ketchup-moment igår.. Heinz och Felix vägar möttes till slut.. det var en väldigt fin stund och jag är glad att vi fick vara med om det. Visst är det trevligt med happy endings ;)

Nähä.. göra lite nytta då.

Trevlig söndag!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

ja.. den var rätt bra.. haha.. =)

2 Marie:

skriven

HAHAHAH :D

Kommentera här: