Nytt inlägg

Utmaning!
Blev utmanad av Marie

Regler: Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta.

Utmaningen:
Jag har en vagel i min vänstra ögonlock, svullnaden är borta, smärtan snart likaså, men lite kli finns fortfarande kvar.
Jag har varit med på tv när jag under en klassresa i 6an var på Allsång på Skansen (har dock aldrig sett det själv, men ryktet går)
Jag har en tatuering föreställande en fågel på min vänstra skuldra och hoppas utöka antalet, fast kanske inte på min vänstra skuldra.
Jag har aldrig brutit ett ben i kroppen eller haft någon allvarlig sjukdom, och har ingen allergi vad jag vet om (jinxade jag mig själv nu?)
Jag tycker om att lösa korsord och sudoko.
Jag kan inte rapa.. eller, jag rapar i alla fall aldrig.
Jag har varit utomlands en gång utan familjen (om man bortser från DK) och det var i London med Jannika.

Utmanade:
Jannika
Jossa
Karin

+ 4 till som känner sig manade :D




Idag har present till Emma införskaffats. Flickan fyller 23 år på fredag och vi är bjudna på kalas! :) Tror det blev en förträffligt passande present till födelsedagsbarnet. Det känns som att vi kanske även kan vara på väg i rätt riktning med att hitta praktikplats också. Än så länge bara positiv respons! (även om det är väldigt lite respons!).

Kommentera här: