Hoppnojses

Spenderade en mycket trevlig kväll i stan igår tillsammans med massa (ok, lite överdrivet kanske) trevligt folk. Spel, snack och ja.. jag vet inte riktigt var tiden tog vägen. Det blev i alla fall till slut en sen utgång som skulle slutat på Banken, men kön utanför fick oss att ändra oss så vi gick vidare till Harrys istället och tog varsitt glas vin/öl/drink. För att avsluta kvällen körde vi lite spontansnöbollskrig och snöänglar. Mycket fint.



Idag har jag, ma och pa tagit en promenad på stranden. Innan vi vände tillbaka grillade vi korv och fikade. Myspys :)

   


Nu ska jag bara ha något och äta sen får jag snart traska/cykla/åka bort till Jannika för film, melodifestivalen, film och eventuellt film. Och därimellan och under tiden även ananaspaj och chips! Försök slå det alla hjärtans dag-firandet om ni kan ;)

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Ååååhh, Nästa gång måste jag vara med! =)

Kommentera här: