Kvällsinlägg

En konstig fransk film som skulle påminna om Shakespear in love, Melodifestivalen och 27 dresses blev det för mig och Jannika igår. Den franska filmen förstod vi nog inte så mycket av, och inte vet jag om den på något sätt påminde om Shakespear mer om klädmässigt kanske.. och ja, den var konstig. 27 dresses var så klassiskt förutsägbar som amerikanska romantiska komedier brukar vara. Och ja, melodifestivalen var melodifestivalen. Körde övernattning i bäddsoffan och kom hem nån gång innan 12.

Har haft ont i min ena ögonlock sen igår. Är lite röd, gör ont och kliar. Men känns lite bättre nu i alla fall, så hoppas det är borta till imorron så jag kan sätta i linserna igen! HATAR att ha glasögon när det är kallt ute.. glasögonen är ju inte direkt till någon större hjälp när de ska envisas med att imma igen konstant och ständigt. Speciellt när man ska åka buss...

Imorgon ska jag och Karin ge oss på att försöka kontakta specialpedagoger på olika skolor för o se om de vill ta emot oss på vår VFU. Känns som att vi kanske inte kommer ha någon större framgång där eftersom det är sportlov.. men försöka får vi allt göra för efter sportlovet har vi bara en vecka på oss att fixa det!

Men en säng och en bok nu tror jag.

Sweet dreams!

Kommentera här: