Finito

Jag tror att jag är klar med andra papert nu. Hoppas innerligt att jag är klar. Var både svårare och lättare att skriva denna gången. Nu har man ju åtminstone lite koll på vad de vill ha, men denna litteraturen var svårare att skriva om. Men har fått ihop lite granna i alla fall. Hann till och med med att hjälpa mamma städa lite här hemma.. Hade tänkt jag skulle målat också, men det hanns inte, så i helgen kanske. Imorgon blir det kalas hos Emma och på lördag Melodifestivalen hos Karin. Men nån gång därimellan ska jag väl hinna ta några penseldrag.

Ska sticka iväg till Jannika om en liten stund och kolla på filmen vi inte hann med och se i lördags. Ännu en fransk film, ska bli intressant detta. Har nog än så länge inte sett en enda fransk film som fallit mig i smaken! Kan väl då inte vara så att jag har bestämt mig i förväg för o inte gilla dem? Nej, sån är jag väl inte? Eller? :P Nej.. jag ska vara öppen ikväll.. den är säkert bra :D

Jaha.. med säger jag god afton då då.
Ses när vi ses och hörs när vi hörs, eller inget av det!

Kommentera här: