.....

Idag har varit en sån där lite småsugig dag. Har inte hänt något speciellt utan det har bara varit en sån där dag liksom. Ni vet.. en sån som man har ibland. Inget funkar riktigt.. dålig hårdag.. dålig hydag (eller som jag och Jannika kom fram till.. dåligt hyliv), dålig kläddag, dålig utseendedag över huvud taget. Plus huvudvärk på det. Skulle nog kunna sammanfatta det i en PMS-dag. Dom dagarna är riktigt trevliga tycker jag. Men efter en alvedon så är i alla fall huvudvärken väck. Så nu är det bara den där blä-känslan kvar. Så bara för det ska jag äta av choklad-glassen som pappa köpte till mig. Han är snäll den där papsen :) Och för att bre på den där anti-mitt-egna-utseende-dagen så ska jag kolla på Top Model också. Toppen kväll ;) (Lovar (?) att jag kommer vara back on track imorron)

Imorgon ska PMS:en förhoppningsvis vara över och jag ska inleda dagen med att bläddra i en av de där böckerna som ska vara lästa till nästa litteratur seminarium. Och 12.30-17.00 ska jag rycka in och jobba lite på en förskola.

Chokladglassen väntar!

Kommentera här: