Livstecken

Jo då, jag lever. Trots min frånvaro. Men är trött trött trött. Av någon anledning gav jag mig dessutom på att läsa lite i en av böckerna till kommande kursen. Sista och avslutande kursen. Det var inte många minuter ögonlocken orkade dock. Ett dåligt tecken inför terminsstarten?

Var väl tänkt att jag skulle göra någon sorts uppdatering här. Men det sorgliga är att jag inte har något särskilt att uppdatera er om. Kan nog räkna vad jag gjort i sommar på en hand på ett ungefär...

- Jobb
- Besök i Kivik med Jannika
- Biobesök med Jannika och Karin
- Ett strandbesök som även innebar premiärdopp i havet (även det enda)
- Födelsedagsfest med Jannika

Jag tror faktiskt att det är allt?! :/

Antalet jobbdagar börjar turligt nog att avta, har väl sammanlagt en två veckor kvar att jobba, dagarna som är kvar denna veckan, nästa vecka och halva v.34. Sen bjuder sista lediga dagarna åtminstone på lite trevligheter. Blir en Göteborgstrip till Göteborg med Karin, Peter, Emma och Björn. När de sätter sig i bilen för hemresa så sätter jag mig på tåget till Värmland, till Jannikas torp. Sen är det i princip dags för skola igen. Bittersweet...

Kommentarer:

1 Challe:

skriven

Det var på tiden med lite uppdatering;)



Va skoj med Värmland..det var ju inte igår!



Kram

2 Jennie:

skriven

Åh, Vad mys med värmland! Mys för mig med! =)

Kommentera här: