Du skall icke...

Anonym (kanske samma som brukar vara anonym?) , får en känsla av att det är något självupplevt det där... Men sure thing, det är en oskriven regel om något! Har det någonsin slutat bra liksom?

Idag har jag varit och hämtat böckerna till nya kursen, börjat läsa lite också. Men en undran, vad är det för fel på vanlig svenssonsvenska? Jag hade behövt slå upp ungefär var och vartannat ord :S eller så är jag bara allmänt korkad. Men jag fattar nada!! Ska väl ge det en chans till.. åtminstone så jag har ett litet hum om vad det är vi pratar om imorron i skolan.

Imorgon efter skolan följer Karebear med hem, sen drar vi till Emma för att kolla på nyinköpta gården. Tänk att hennes dröm äntligen gått i uppfyllelse! Sen blir det förmodligen lite film- eller tvtittande. Helgen börjar ju imorron ;)

*Vinkar med det vita tygnäsduken med tåget lämnar perrongen*

Kommentera här: