Brrr...

Vad det är som låter? Ni behöver inte oroa er.. det är bara jag som sitter här och hackar tänder typ, kanske inte riktigt men nästan på. Fy fan vad ruggigt det är! Vill inte utanför dörren mer idag :S men har tyvärr inget val... Har varit i staden med lilla mamsen idag och inhandlat present till bror och svägerska, plus lite spaning efter möjliga julklappar. Om två timmar ska vi infinna oss i Hovby som sagt, hoppas på en hyfsat snabbt avklarad middag.. vill allra helst ligga hemma i soffan under filt med massa kuddar och kanske lite lala eller något annat gott, och kolla på något bra på tv eller en film.

Vi hade ett igår också ja, lite förfest hemma hos Linnéa och sen ut och dansa lite. Jag var lite segstartad och kände mig lite smått trist och tråkig där i början, men det blev bättre sen när vi väl kom ut. Vi dansade väl mest hela tiden innan det var dags för mig att vandra till bussen. Har men idag.. ont i fötterna när jag går, plus att vänsterfoten inte mår riktigt bra i vissa ställningar - dålig sko eller någon av klackarna som spetsade mig? Tycker mig inte se något blåmärke ännu i alla fall. Men tackar sällskapet för en trevlig kväll :)

Tänk, drömmar behöver inte vara hemska och oförståliga.. de kan faktiskt till och med vara rent utav trevliga!

Kommentera här: