Det går framåt

Ja faktiskt, det känns som att vi ligger bra till med b-uppsatsen. Hoppas innerligt att det inte bara är en illusion. Imorron ska vi påbörja diskussionen, och jag har suttit nu och skrivit ner några idéer, så förhoppningsvis ska det flyta på bra imorron.

De borde nog ta en allvarlig funderar över vad de ska göra med AU-kurserna på Hkr. De har sammanställt utvärderingen av AU2 nu, och i stort sett alla har gett kursen 1 eller 2 i betyg av 4. Det kan de väl ändå inte vara nöjda med?! Och nu när kursen snart är slut så har vi de bara lagt upp 2 betyg av 6, 7 stycken?!

Ska snart stänga ner här och cykla bort till Emma. Karin och Hanna är också där, så vi ska väl glutta lite på tv tillsammans eller något åt det hållet. Men först ska jag proppa i mig en alvedon eller något mot min huvudvärk tror jag. Är det inte magen så är det huvudet...

Hoppas det går bra för övriga AU-vänner med b-uppsatsen?!

Kram!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Tackar som frågar. Vi har påbörjat diskussionen nu och det känns mäkta bra! Det flyter på snabbare än vad vi trodde. Hoppas bara att hon inte totaldissar den på måndag sen :p

2 Marie:

skriven

Svar: Haha visst känns det så? To good to be true. Vi får höra domen på måndag iaf :p

Kommentera här: