VFU-dag 12

VFU-dag 12... det innebär att det bara är tre dagar kvar. Tre fjuttiga dagar, sen är det tillbaka till skolan igen. Har lite mixed emotions inför det. Det är roligt att vara ute på fältet bland barnen, men det tar på krafterna och det är så mycket runt omkring man måste tänka på. Men i skolan å andra sidan har man alla arbeten som ska skrivas. Tills på måndag måste jag ha skrivit klart exa 6, känns skönt att jag har börjat så smått på den i alla fall och har grepp om vad jag ska skriva om. Projektarbetet där emot lär bli kämpigt... jag hoppas inte det, men jag har en känsla av det.

Något jag inte ser fram emot är morgondagen. Kommer komma hem från VFU:n lagom tills jag ska krypa ner i sängen ungefär. Föräldramöte på kvällen och inte lönt att åka hem där imellan. Men vi ska försöka utnyttja tiden och börja skriva på vårt projektarbete, eller åtminstone planera det.

Ska försöka hitta några bra värderingsövrningar tills imorgon nu...

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Ja den var jätterolig den övningen! Och nyttig! :D Kul med föräldramöte... eller inte. Varför ska ni vara med p ådet?

Kommentera här: