börjar se slutet...

... på den här förbaskade projektrapporten! Tycker vi har jobbat på riktigt bra, är stolt över oss!! Trodde inte det skulle flyta på så bra. Sen om det vi har gjort är rätt och bra hör väl inte riktigt till saken?? Eller? Blir lite smått psycho på skolan... MEN snart är det faktiskt sommarlov :D efter tisdag så är det tre examinationer kvar.. 14 dagar med lektioner i skolan.. övrigt är självstudier... då kan man väl inte riktigt klaga?? ska försöka att inte göra det för en gångs skull :)

ska bli skönt med lite långhelg nu, får sova ut lite.. känner att jag är i behov av det. Soooova! Förutom att sova borde jag göra min restuppgift på inriktningsrapporten.. blä säger jag. Tycker inte alls om! Irriterande!

Karebear ska åka hem över påsk... tråkigt när man inte träffas så ofta som man gjorde innan... Saknar wätt & wedigt.. Mina små tösabitar :) Jag borde åka till Sthlm, faktiskt... borde jag.. helt klart.. men jag är lite mesig när det handlar om att resa själv :S Fy på mig... måste ju besöka mina vänner!

Kanske en liten sväng på konstrunda med Emma, får se men hade ju varit något nytt då jag inte varit på den innan. Man kanske inte ska vara helt sysslolös i helgen...

Nej ett glas vatten till mig nu tror jag *host host*

Kommentarer:

1 Joppa:

skriven

ja stockholm stockholm! det röstar jag för! och det där med att resa själv, i know what you mean. men när du väl åkt en gång så går det av bara farten. se bara på mig. jag far och flänger överallt! haha. men å andra sidan är jag lite smågalen... jaja

Kommentera här: