Skulle haft en stegräknare med mig...

Ikväll har jag all rätt att ligga framför tv:n och jäsa. Så det så. Var på Furuboda idag, följde med Emma på introduktionen, sen gick jag från Furuboda hem. Tog mig bara si så där två och en halv timme. Var rätt stum i benen på slutet. Så ja, jag kan med all rätt dega framför tv:n ikväll! Hade behövt lite Chocolate therapy också tror jag bestämt, men det blir det ingen... dels är den för dyr, och så finns den inte här hemma :) Är så jävla sugen på något... jävla mens.

Imorron blir det fotbollstittande och grillning hemma hos Jennie, mycket trevligt! Ska äntligen få se hur hon bor nu för tiden :) Hoppas bara vädret håller i sig åtminstone även imorron så att inte det där regnet som jag har hört talas om på ryktesvägar kommer hit.

Nej... nu hoppas jag att benen bär mig ner till soffan!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

åh vad mysigt ni kommer ha det imorgon, åh jag får inte ens se hela matchen. shit! duktig du är rebecka!:)

Kram!

2 Marie:

skriven

Du, vi sitter i samma båt. Chokladsuget som är här är enormt. Blir väl chokladbollar eller nåt istället :p Duktiga du! Tack för din kommentar. Sjukt jobbigt att inte känna sig hemma nånstans, har aldrig känt såhär innan men nu slår det mot mig. Ses imorrns näckan!

Kommentera här: