Splash

Blev en lång dag på jobbet idag (allt är relativt), 7-16. Skulle komma en massa fok idag så det gällde att få rummen färdiga. Sen blev det en tur för mig och Emma till Strandstugan med en trasig diskmaskin. Stackars Emma stod och diskade i dryga två timmar - vilka vackra händer! Och jo jag erbjöd mig faktiskt att byta med henne men hon ville inte! Så jag stod för torkningen av disk och städning istället. Vi fick ju en chans att ta igen några av timmarna vi missat tidigare under sommaren i alla fall. Är lite misstänksam efter att jag upptäckte att min lönespec inte fanns bland alla övriga - ingen lön till mig?? :S Får väl kolla kontot på fredag.

På torsdag blir det bio med Emma, Björn, Peter och Karin. Senast jag var på bio var när Stardust gick... alltså ett tag sen. Jag borde bli bättre på det där - att gå på bio. Jag menar, det är ju ändå rätt mysigt.

Jag känner att jag inte hade något riktigt vettigt att skriva nu när jag väl satte mig här. Trött och rastlös. Kryper nog ner i sängen och läser istället.

Spenderade för övrigt en trevlig lördag hemma hos Jannika med bla Karin och Peter! ("Jag har en fråga...")


Take care!

~"The sun is up, the sky is blue, it's beautiful and so are you"~

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Haha, jämför dig inte med mig, jag går på bio hela tiden - det är inte nyttigt eller billigt :p

2 Anonym:

skriven

hahaha.. jadu, undra vad de hade sagt då?? haha.. =) med det låter lockande! Kram

Kommentera här: