3e advent

Har inte åstadkommit mycket med denna helgen. Har lyckats med att besöka Jannika och avnjuta lite "Save the last dance" med henne, var väl iofs mest jag som kollade på filmen och Jannika sysselsatte sig mest med att pynta apelsiner. Igår gjordes det julgodis här hemma. Jag birdrog med chokladknäck och var väl mest irriterad på ma o pas gäster. Tycker jag har svårare att stå ut med dem för var gång jag träffar dem och har lite svårt att inte visa det... :S

Idag har jag försökt vara duktig och har skummat igenom kurslitteraturen för denna veckan. Borde kanske försöka fila lite på uppsatsen också men har inte riktig orken eller motivationen för det idag. Har plågat ögonen ordentligt idag (känns lite i huvudet nu) och legat och läst hela dagen. Började med en ny bok igår, En sorts kärlek, och har fastnat totalt. Väldigt svår att lägga ifrån sig...Men kände att jag behövde skona huvudet lite.

Tror minsann o dar att jag ska ut och nalla av julgodiset nu ;)

Kommentera här: