*tänktänktänk*

Jag känner för att skriva...men har inget att skriva om!

Känner mig lite smått frustrerad över att jag har en hel del som jag måste läsa, men jag har inga böcker att läsa i - att det ska ta sån förbaskad tid?! Förhoppningsvis på måndag i alla fall.

Har inte hunnit med så mycket med min dag ännu, kanske förståeligt eftersom klockan inte är elva ännu. Men frukost och dusch åtminstone. Inväntar tolv-slaget vilket innebär repris av So you think  you can dance, missade ju det i veckan! Och det mina kära vänner går då inte för sig! (Fanatiker? Nej då!)

För övrigt vill jag ha en ny ringsignal till min mobil, men jag kan inte komma på vad för sort jag vill ha... Tänk det var lättare förr i tiden när man inte kunde lägga in musik på mobilen och var illa tvungen att välja någon av ringsignalerna som fanns på mobilen, det gjorde ju valet lite lättare i alla fall ;)

Förresten så skiner solen utanför fönstret! Vem hade kunnat tro att man skulle få se den igen?!

Nej nu ska jag sluta plåga er med mitt svammel om ingenting och läsa Kvällsposten istället.

Trevlig lördag!

Kommentera här: