60 frågor

60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år
2. Vem var den sista du träffade? Förhoppningsvis inte sista, men senaste: mamma och pappa.
3. Hur lång är du? 165 cm... något åt det hållet i alla fall.
4. Vilken var den senaste film du sett? Började kolla på En natt på museet när den gick på tv igår...
5. Vem ringde du senast? Marie.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Karin: Absolut ska vi göra det :) det blir en heldag ;) kul!
7. Vad är dagens planer? Äta middag med mina föräldrar, syskon och deras respektive och barn, sen bär det av hemåt efter en minisemester hemma hos päronen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? För... 5 minuter sen kanske? Hon är i rummet bredvid!
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
12. När vaknade du idag? Några minuter efter 8, men jag höll sängen sällskap ytterligare ett tag.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Borta bra, men hemma BÄST.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, såvida det inte handlar om att hälsa på nyfödda bebisar och byblivna föräldrar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte så långt bort från var jag befinner mig nu.
17. Vad skrämde dig som barn? Åska.
18. Vem fick dig att skratta senast? Katterna.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3, två stora och en liten. Plus fyra prydnadskuddar när sängen är bäddad.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? På fyllan, nej... men kanske efter?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota eller strumpor
26. Är du social? Beror på tillfälle och humör...
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Välgörenhet, bil, resa, kläder, inredning och presenter.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Nej tack.
31. Vad dricker du till frukost? Proviva.
32. Sover du på någon särskild sida? Sida av sängen nej, då hamnar jag allt som oftast i mitten. Sida av kroppen... blir nog rätt ofta ryggen tror jag.
33. Kan du spela poker? Nej, och är inte särskilt intresserad av att lära mig heller.
34. Tycker du om att mysa? Fy nej! Eller... jo.
35. Är du en beroendemänniska? Beroendemänniska? Att jag är beroende av något? Njae.. kanske? Är jag beroendeframkallande?? Njae.. tveksamt?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Har även läst tyska och spanska, men där har jag tappat nästan allt.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack och lov.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning och presenter.
42. Äger du dyra smycken? Nja... ett eller annat kanske.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En polkagris.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm... den var svår. Karin brukar ofta få mig att skratta.. fast ofta så är det nog rätt omedvetet ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte så många... men har ett på min vänstra hand efter ett litet sår som höll på att ge mig blodförgiftning.
47. Vad har du för ringsignal? A fine frenzy - You picked me. Men jag borde nog byta, för jag hör sällan när det ringer!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror mamma och pappa har lite barnkläder sparade uppe på vinden.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma på mitt gamla rum.
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig behövts, så jag vet inte :S
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Janet Evanovich's Skuggat byte
54. Läser du dagstidningen? Försöker läsa den varje dag på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej, det brukar jag göra på dansgolvet istället.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Tror det var P4 pappa hade i gång i köket.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kladdade lite på ett papper när jag pratade med Emma i telefon.
59. När var du i kyrkan senast? Är där så sällan, men jag tror det var mormors begravning... eller nej, det var nog Thildes dop!
60. Vilka 3 personer utmanar du? Nej... det tänker jag inte utsätta någon för!

Kommentera här: