Evening

Invigde de nya joggingskorna idag. Blev tyvärr en väldigt kort runda på endast en kvart... men för att försvara mig lite (?) så joggade jag hela tiden.. Alltid något. Hade fortsatt också om jag inte hade fått ont i magen, som jag verkar ha en tendens att få när jag ska försöka vara duktig och motionera. Ungefär som mensvärk fast betydligt mycket värre. Så gick hem istället, och som vanligt när jag kommer hem så har värken släppt. Något undermedvetet mån tro? Men letade i alla fall upp ett hopprep i gömmorna och motionerande med det istället. Fiffigt hopprep det där med inbyggd räknare, så en si så där 1000 hopp blev det iaf. Pinsamt att erkänna.. men känns allt lite i armarna! Men sen är det också ungefär fem år sedan jag använde ett hopprep senast. Så är väl inte mer än rätt att det ska kännas då :)

Jag ska pallra mig ner i sängen nu tänkte jag... några timmars jobb som väntar imorgon bitti.

God natt och dröm sött!

Kommentera här: