*GÄSP*

Så trött så trött så trött jag är! Nej jag har inte hakat upp mig, utan jag är bara jävligt trött! Usch det tar på krafterna att vara impulsiv, kanske därför jag inte är värst impulsiv i vanliga fall?

Var en stund på "min" förskola idag, intervjuade pedagoger och barn. Jag är inget bra på att intervjua. Det är så svårt att veta vad man ska fråga! Men det var snabbt avklarat i alla fall. Såg ut ett tag som att jag skulle jobba några timmar imorron också, men det blev ändrat så förhoppningsvis kan jag få sova ut imorron. Tills telefonen ringer eller katterna hoppar upp i sängen antar jag. Det vill säga vid klockan 7 kanske? Med andra ord borde jag ju gå och lägga mig nu :P

Efter fältdagen gick jag hem till Jannika för att hämta cykeln och dessertskålarna från i fredags, och på köpet fick jag en promenad med redan nämna flicka och hennes hund Amiga. En vända ner till stranden med en paus på bryggan. Perfekt väder för en strandpromenad! Det är såna här dagar man verkligen uppskattar att bo just där man bor!

Men nu är jag tröttare än tröttast. Mina ögon känns ungefär till hälften öppna..


Jag fick en finfin present av Jannika i fredags, och jag blev glad! :D

Kommentera här: