freitag

Så var det då äntligen fredag! Alltid lika välkommet med helg. Inte för att det kanske blir en helg som är något utöver det vanliga, eller jo kanske eftersom jag måste plugga. Men utöver det ska jag försöka hinna med att träffa Emma och Karin, kanske ett besök i staden imorgon? Ja vi får se, var länge sen nu. Kom fram till innan idag att det är minst 5 veckor sen nu :S Hade ju inte precis tid med något sådant under praktiken, och inte direkt veckan efter heller.. denna veckan har bara sprungit iväg så det har inte blivit något av det nu heller. Så nu kittlar det lite fingrarna :) men känner jag mig själv rätt så lär det inte göra det när jag väl kommer in till stan!

Blir att titta inom Emma ikväll och kolla på finalen i Let's dance, länge sen vi sågs nu! Sen imorgon så blir det till att hitta på något med Karin och Hanna. Se om kanske Emma också vill/kan hänga på. Sen resten av tiden får jag väl hänge åt pluggandet, vare sig jag vill det eller inte!

Har varit sjukt sugen nu de senaste dagarna på att åka inlines.. var ruskigt länge sen jag gjorde det nu. Och de inlinesen (kan man ens en gång säga så?? ) jag har, har jag varit stolt ägare över sen jag gick i 6:an!! Det sjuka är att jag tror att jag fortfarande kan ha dom! Men kvaliten på dem är nog inte den bästa.. Och så ska jag leta upp någon som vill åka med mig, skulle kanske ta och passa på att bearbeta Emma lite ikväll :)

Nej min sann och dar... förflytta mig åt Emmas håll var det ja!
Enjoy your evening people!

Kommentera här: