2009-11-09

Jaha då har det väl nästan gått en månad sen sist, så antar att det börjar bli dags att ge ifrån sig ett livstecken igen.

Det händer inte så himla mycket för tillfället så finns inte särskilt mycket att skriva om heller. Examensarbetet som gäller till hundra procent nu. Kändes inte riktigt bra att neka jobb imorron på onsdag, men ibland har man inget annat val än att prioritera. Kommer nog fler tillfällen ändå :)

Avnjöt en mycket mysig lördagskväll med Marie och Jennie. Kräftor, paj och bröd, och lite vin på det. Var alldeles för länge sen vi sågs. Det hemska var att det var väldigt lite att uppdatera varandra om. Är livet verkligen så händelselöst?!?!?!

Nåja, ska i alla fall försöka mig på en date med Joppelina någon dag i veckan. Sen nästa vecka blir det finlir på torsdagen med förhoppningsvis middag och mys innan vi beger oss till premiären av New Moon. Blir min första biopremiär om jag inte minns fel, och då passar väl valet av film rätt bra, eller hur? :)

Börjar känna mig rätt färdig för dagen och tänker nog ta mitt pick och pack (alltså mobilen) och gå ner och lägga mig i soffan framför tv:n. Känns som en lagom ansträngande aktivitet ;) Titta på Ullared och få sig ett och annat gott skratt.

På återseende... ska väl försöka att inte låta det gå en månad till innan jag skriver igen!

Kommentera här: