Kids

Gosh... i'm sooo tired! Tänk...så pass slut efter att ha jobbat en dag, hur kommer det gå sen när det hela ska va på allvar? Ett fast jobb? Måndag till fredag, etc. Skyller väl på ovanan...

Ungar är underbara. Det bara är så. Så spontana. Så oskyldiga :) (för det mesta)
Utdrag från min dag:

Pojke 1 till pojke 2: "Jag är kär i dig!"
Pojke 1 ger pojke 2 en puss.
Pojke 2 till pojke 1: "Jag är inte kär i dig, jag är kär i X."
Pojke 1: "Jag är kär i min syster. Jag är kär i lokbanan."
Pojke 2: "Jag är kär i min bror."

Pojke till mig: "Vi leker pussleken och du tar!"

Pojke till mig: "Varför är du så liten? Du är nästan lika liten som X" (X är minst dubbelt så gammal, och dubbelt så stor som mig)

Pojke till mig: "Tjena stumpan!"

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Naw, varför säger inte mina elever så söta saker??;) hehe

Kommentera här: