Köttfärslimpa, potatis, sås och lingonsylt

Mumma :) har precis ätit köttfärslimpa, potatis, sås och lingonsylt! Länge sen det stod på matbordet.

Har dessutom precis varit ute på en lite promenad med Emma, var skönt att komma ut. Behövdes. Kände mig redigt jävla uttråkad innan idag.. jag tror det var som jag var uttråkad i alla fall... något var det åtminstone. Men blev bättre nu när jag fick träffa Emma och komma ut lite. Speciellt med tanke på att jag kommer spendera några timmar framför tvn nu med So you think you can dance, Spårlöst och antagligen lite Eurovision-semifinal.

Imorron ska jag och Jennie gå igenom arbetet vi ska opponera på på måndag. Har redan läst igenom det en gång... blir ju bara svårare och svårare att hitta saker nu... :/

Tror faktiskt att tavlan är i stort sett klar nu också.. kanske kommer upp en bild på den sen. När jag har övervägt hur stor risk det är att Erica läser detta.. så gör du det så kan du ju ge mig en liten hint så att jag inte förstör den stora överraskningen. Inte så stor överraskning heller för den delen eftersom du vet om att du ska få den och hur den kommer se ut så :)

Auf wiedersehen mina vänner

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Tittar du på Project Runway? ;) Anyway. Vi har också svårt att hitta stora saker att ta upp. Vi har lite grejor, men inte någon JÄTTEgrej.

Kommentera här: