pisseväder...

hm.. tycker idag känns lite allmänt som en pissig dag... Framförallt beror det nog på vädret, sen har vi ju det faktum att jag brukar bli lite grinig när jag har mens, sen ska mamma o pappa ha gäster ikväll och det är ju också så där spännande att vara hemma då. Känner inte för det, men samtidigt är jag inte riktigt på humör att egentligen hitta på något idag - tack vare vädret. Och dessutom har jag en söndags-känsla i kroppen!

Jag vill hitta inspiration att rita/måla... jag vill rita en tatuering, jag vill måla en tavla (vilket jag aldrig gjort förr) åt min syster för hon önskar sig en sådan. Jag har bilder i huvudet men jag kan inte få ner dem på ett papper... Please give me some inspiration! Kan få sån lust att fotografera också.. men har varken den kunskapen eller den kameran som krävs för att få schyssta bilder.

Nej jag skulle kanske gå o fixa iordning lite mat till mig, jag tror jag hoppar sillabordet...

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :)

/Rebecka

Kommentera här: