Lördagmorgon...

...och jag var upp ur sängen redan klockan 8. Jag som hade tänkt sova ut idag! 

Som det ser ut nu så blir det utgång ikväll, blir förkylningen bara inte värre så ska det väl vara klappat och klart. Fira att praktiken är över och att man får tillbaka lite av sitt liv i alla fall. Sen att vi antagligen kommer spendera i stort sett hela nästa vecka med att skriva den där förbaskade projektrapporten, hur det ska bli 10-12 sidor av det har jag lite svårt att förstå... Men helt plötsligt känns det inte som en evighet tills sommaren är här. Fan vad kul det hade varit om Karin och Emma kommer jobba med mig i sommar :) hade varit perfekt! 

Får väl gå och hjälpa mamma lite nu, kalas ikväll för vänner och bekanta ikväll så ska väl städar antar jag.  Min specialitet ;P

Trevlig helg mina vänner :)

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

mmm, ikväll är det party.. men ett lugnt sådant antar jag.. =) Fox väcker en ett antal gånger om natten.. Han går in i saker hela tiden.: =( känner sig hjälplös, då man inte kan göra något.. som vi pratade om igår med luf.. Usch.! Och i TVÅ veckor ska han ha den dumma tratten! Inget kul alls! Kram

Kommentera här: