finito!

ÄNTLIGEN!! som man säger... blod, svett och tårar.. ja nästa på iaf :) har varit slitsamt åtminstone. Är helt slutkörd nu, så här mycket har jag inte sett fram emot att gå och lägga mig som jag gör just nu! :P

Lite långledigt nu då, ska bli skönt att få det lite lugnare nu. Det behövs efter praktiken och fyra intensiva dagar med projektrapportsskrivande kan jag säga!

Luktar gott här hemma nu, mamma är igång och bakar gott till imorgon kväll. Funderar på vart jag ska fly undan och gömma mig. Ser nog glest ut på alternativsfronten... skulle tydligen bli snökaos nu också. Så vem vet man kanske är insnöad imorgon då då. Ja ska det komma snö kan den ju passa på när man är ledig iaf och inte behöver ta sig in till stan eller någon annan stans. Men jag känner nog att jag klarar mig rätt bra utan den va?

Ska nog leta mig fram till soffan nu... känner att dragningskraften blir starkare och starkare..
So I bid you farewell!

ps. GLAD PÅSK!! ds.

Kommentera här: