ännu en spännande dag...

...har förflutit.
 
Så vad har då hänt idag då? Låt mig tänka efter.. har haft så fullt upp att jag knappt kommer ihåg! Jag vaknade, läste, gick upp, åt frukost, satte igång datorn, skrev ut arbete som ska opponeras på, läste arbetet och skrev små kommentarer, löste sudoko, läste Kvällsposten, åt, hamnade vid datorn igen... och sitter fortfarande kvar. DET är vad jag kallar en händelserik dag! hm...

Får väl bättre mig imorgon... planerna inför morgondagen än så  länge: promenad med Emma och... plugga :S Fast blir väl ingen större kraftansträngning.

Surrar en blom/bananfluga framför mig... var kommer dom ifrån egentligen?! Dyker upp från ingenstans.. räliga små kryp! Det måste vara det värsta med våren.. alla småkryp som vaknar till liv!

Försökte mig på att komma på ett motiv till en möjlig tavla igår.. det gick inget vidare. Tackar inte nej till idéer och förslag :) Kom igen nu.... hjälp mig! Och när ni ändå är i farten så kan ni ju hjälpa till med den där tatueringen jag drömmer om :P

Känner att det verkligen var en röd tråd genom detta inlägget.. men säg har det varit det någon gång innan?! LA ink ikväll för lite inspiration och skratta gott åt Parlamentet? Ja det kör vi på :)

See you later aligator!

Kommentarer:

1 chris:

skriven

bananflugor brukar födas i matavfall. jag kan ibland få nån ifrån organ påsen...skabbigt!

Kommentera här: