Måndag, tisdag, onsdag...

Måndag
Från klockan 7 till 12 var det jobb som gällde. Moppade och torkade och hade mig. Sen var jag duktig och miljövänlig och cyklade hem, tog de sedvanliga 50 minuterna att ta sig hem, den sista biten bestämde sig vädergudarna för att jag hade haft tillräckligt med tur på min cykeltur och lät molnen lätta lite på trycket. Så mina kläder och mitt hår var ju inte snustorrt när jag kom hem. Har väl inte mycket mer att berätta om måndagen.

Tisdag
Bestämde med Jossa på måndagskvällen att vi skulle mötas upp i Malmö och strosa rundor på gatorna och i affärerna en stund. Så tog bussen hemifrån 8.40 och var hemma igen vid 6-tiden. Mitt första inköp gjorde jag i stort sett så fort vi kom upp på stan - plåster! till mina nyförvärvade skoskav. Älskar skovskav.. För övrigt hittade jag inte mycket som lockade. Men ett par solglasögon och en liten svart väska fick jag med mig hem.

Onsdag
Idag har jag väl inte fått överdrivet mycket gjort. Men har filat lite på Challes tavla, målat lite på de vita delarna. Om en stund ska jag bege mig till Malin. Sverige - Ryssland matchen som ska genomlidas (?). Har onda aningar.... tror inte vi klarar oss. Men jag blir gärna glatt överraskad, snälla?!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Sluta! Vi ska vinna!:)

hemskt rent vad du är hurtig=)

2 Marie:

skriven

HAha, jag missar ju inte en SVerige-match liksom? :p hahah! och tja, jag blev faktiskt klokare, tro det eller ej, jag överraskar hela tiden liksom :p

Kommentera här: