Ja må jag leva ja må jag leva...

Grattis på din födelsedag Rebecka! Nej men tack så mycket!
Då har jag existerar i en si så där 22 år nu, more or less beroende på hur man räknar. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man är klarvaken klockan 8 på morgonen?? Hmm...

Gratulationerna börjar redan trilla in - tack så jätte mycket mina fina vänner :) (och familj givetvis). Pengar, skålar och glas från farfar och mormor är presenterna so far. Fiiin fint :)

Hade en hemsk dröm inatt... drömde att mamma dog :( vaknade av att tårarna rann.. kommer inte ihåg hur det gick till men hemskt var det iaf. Sen drömde jag att det var stopp i toastolen.... Svänger snabbt i drömmarnas värld!

Har inga större planer för dagen, är väl egentligen "bara" bestämt att jag ska träffa Jannika och att matchen Sverige - Spanien ska ses. Imorron blir det middag med la familia, och den 28e ska jag och Karin fira tillsammans med våra vänner. (Emelie om du råkar vara i Sverige då så hade en liten visit varit trevlig ;))

Tack igen för alla gratulationer jag fått och kommer få!!
Kramar!!!

(förresten... angående betyget, kolla FC! och vet inte när betygen ska vara satt... )

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

den 28:e..dessvärre har vi match.. och om jag ska hem är planen redan en annan fest..=/ sorry. Thanks anyway. Hade jag kunnat så hade jag självfallet kommit! hoppas du vet det. Jag hoppas du får en underbar dag... och inga hemska mardrömmar! Irk. Toalettstol? du är skum;)

Kramkram!

Kommentera här: