Tatueringplanering

Kollade på Miami Ink för en stund sen och jag blir bara mer och mer sugen på att göra en ny tatuering! Men det är så svårt att komma på motivet. Det jag är relativt säker på är att jag vill ha en tatuering som innehåller familjemedlemmarnas initialer (R, C, M, K, S). Jag har funderat på att bara leta upp ett snyggt teckensnitt och sedan stapla dom på varandra. Eller om jag ska försöka väva samman dem på något sätt. Det andra jag är relativt säker på är att jag vill ha tatueringen på sidan av överkroppen, på revbenen (aj!), under armen liksom. Jag skulle gärna vilja att den går i stil med den jag redan har... Det är så SVÅRT! Men jag är sååå sugen!

Så jag ber er: kom jätte gärna med förslag och idéer på hur tatueringen kan se ut!

Kommentarer:

1 Peter (Pjotr):

skriven

Det gör ONT på revbenen :) Men har man väl börjat så kan man ju inte sluta :P

Kommentera här: