Jag visste det!

Jag visste det! Det skulle ha varit chokladglass...se nu bara...här sitter jag med rinnande näsa och svidande ögon. Förkylningsperiod?? Tycker det verkar vara en del som går och snorar. Eller gör som min syster som går och skaffar halsfluss.

Det blev att hoppa in extra idag och till helgen. Känns som att det var det enda rätta att göra under omständigheterna. Det blev en lång (allt är relativt) arbetsdag så var inte hemma förrän vid halv fyra. Just nu känner jag bara för att krypa ner i sängen och gömma mig under täcket!! Inatt blir det i alla fall nässprej så jag slipper vakna stup i kvarten som jag gjorde inatt (hm.. det där blev ju lite konstigt...Första inatt = natten som varit och andra inatt = natten som kommer, inte för att jag tror att ni inte förstod det ;)).

*Snytpaus*

Jag borde fört statestik över hur många gånger jag har snytit mig idag. Det är ju inte ideal jobbet, städjobb, att ha när man är förkyld. Går ju med huvudet nerböjt i princip hela tiden. Stackars lilla röda näsa!

Såja nu är jag klar med självömkan :)

Men det var visst allt jag hade att erbjuda idag så... atjoo!

Kommentera här: