Sextiåtta, sextinie, sextiotie, sextioelva...

Så var man tillbaka i skolan igen då, rätt så meningslös skoldag och lär väl inte kännas något bättre på föreläsningen på torsdag. Blir så trött på lärarna på högskolan!! Står och predikar om hur viktigt och bra det är att vi använder oss av FC, men inte fan gör dom det själva! Ska ju vara omöjligt att få tag på dom på skolan också. Trött på skiten!

Så nu har jag gnällt av mig lite. Ska till Marie och klippa mig imorron, får ju passa på nu när det är sista veckan hon jobbar innan hon går på sin mammaledighet. Annar har jag väl inga större planer för morgondagen. Ta en svängom på staden och leta efter en vårjacka kanske? Eller inte eftersom det är mindre spännande att gå på stan själv. 

Ska nog ta och trilla i säng snart, känner att det är ett rätt tydligt tecken när man har gäspat en si så där sextioelva gånger den senaste minuten.

Sweet dreams och sov så gott!

(Ja just det.. nu vet du ju vad för sittning Emelie :) Och Peete.. jag vet att det blir så att man vaknar tidigare och tidigare ju äldre man blir.. men du behöver väl inte låta din frustration gå ut över oss ungdomar som fortfarande har vett att uppskatta sovmorgonar? ;) )

Kommentera här: