Congratulations

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar våran Challe idag, med blommor och blad, vi firar hennes dag, ja vi gratulerar våran Challe idag!! Syster yster fyller 25 idag! Så en massa grattis-kramar till henne!



Har varit i stan med henne, hennes kompis, och mamsen idag. Har kollat glasögon och lite annat smått och gott. Kom hem med ett par nya byxor och en ny jacka! Hittade en till slut :P En blå, lång Elvine jacka... tacka vet jag presentkort ;)

Ikväll blir det soffan för min del.. är sketatrött. Vaknade tidigt imorse, först när pappa gick upp o skulle till jobbet, sen låg jag o försökte somna om men då började vägarbetarna asfaltera här utanför! Mindre rogivande. Så jag var uppe och nyduschad innan klockan var åtta!

Ja just det, igår hade jag finbesök av Karin, Hanna och Natali. Blev en premiärgrillning för min del och en massa skitsnack och lite "snurra flaska". Men blev ändå en tidigt kväll eftersom bussar och sådant ska passas.

Och imorronkväll är det Challes 25-årsfest som gäller. Jag och Karin ska hjälpa till med maten och städningen, ska försöka klämma in att träffa Linnéa, Ahlbäck, Stoss och hans tjej också. Får se hur vi lyckas med det!

Hoppas ni haft en bra fredag?!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Tackar som frågar. Helt okej. Var en runda i stan och hittade lite fina grejor. Såg att vi hade hamnat i samma handledningsgrupp, så vi ses på tisdag? Kram!

Kommentera här: